De interne diensten (personeel & organisatie, IT, financiële dienst, logistiek en administratieve ondersteuning) van OVSG zorgen er achter de schermen voor dat onze leden en klanten kunnen rekenen op een klantvriendelijke en deskundige dienstverlening.
‘Ik ben erg fier op het toegankelijkheidslabel voor Huis Madou, dat is een mooie beloning voor de vele inspanningen die we leverden om onze kantoren toegankelijk te maken voor iedereen. Een kers op de taart voor alle collega’s die hieraan werkten!’
“Onze manier van werken is na corona definitief veranderd. De positieve aspecten van online werken willen we ook in de toekomst benutten. Daarom maken we de keuze voor hybride werken waarbij we het digitale combineren met live ontmoetingen of vergaderingen. De klant staat daarbij altijd centraal. Een mooie kers op de taart was dat we het toegankelijkheidslabel A+ kregen van Inter Vlaanderen voor onze kantoren in Huis Madou. Dat sluit aan bij onze waarden van wederzijds respect en samenwerken vanuit verschillen.”
- Ilse Hillewaert, directeur organisatie